سیاست های کیفی شرکت
بالاترین سطح رضایت مشتری مولفه ای است که کیفیت،کارایی، ظروف سالم، محیطی آرام از جمله شروط اصلی تحقق این مهم است. این تصورات همواره به مشتریان و کارمندان ما نیز منتقل می شود.
موفقیت در کیفیت فوق العاده یعنی تحقق شرایط قانونی، جلب اعتماد و ترجیح مشتری، نیروی کار آموزش دیده، بهترین مواد اولیه، سختگیری در ارائه بهترین تولید است.
ما در شرکت (کارخانه قوطی سازی) همه میدانیم که کیفیت اصل اولیه و مسئولیت همه ما است و در راستای این هدف آموزش حرفه ای اساسا به عنوان هدف اولیه پذیرفته شده است.
ما به عنوان پیشرو و پیشگام در این صنعت، ضمانت مهمی در تعیین استاندارد های مربوط به محصولات و خدمات داریم تا از بالاترین ارزش و منافع مشتریان خود بهره مند شویم و سعی می کنیم محصولات تولیدی خود را به بهترین وجه ،با خلاقانه ترین طراحی، امن ترین بسته بندی و در رقابتی ترین فضای تولید به بازار تحویل دهیم.
هدف از اتخاذ این سیاست توسط شرکت کاهش هزینه های جاری، ایجاد رشد مستمر و پایدار، تولید محصولات با بالاترین استاندارد های روز، ایجاد امنیت روشن در آینده مشترک خود و مشتریان می باشد و لذا ما با مطالعات دقیق و با استفاده از تجزیه و تحلیل های فرآیندی خطرات را کاهش و از فرصت ها استفاده بهینه را می بریم.
در نهایت با هدف ایجاد فضا و فرآیند رقابتی مطابق با دیدگاه شرکت بر اساس مفهوم کلی و تاکید بر روحیه تیمی و نمونه کارهای تجاری، اجرای موثر فعالیت های بهبود کیفیت مستمر و اجرای سیستم های منطبق بر همین اصل از اولویت های اصلی ما برای ایجاد یک شرکت با ارزش و نتیجه گراست که به دلیل ارزش بالای برند و مسئولیت اجتماعی ما شناخته شده است.
بدانید —> سیاست های منابع انسانی شرکت ما